** Jag är ägare till....
2009-05-09 @ 22:08:55
 
trummelvirvlar...pampampam..."en canon 450 d".......Det blidde den som jag sukktat efter men blev lite velig i slutet.. ...med stabilisator i objektivet  18.55 IS som föjde med...som jag hittade på onoff för 7390 kr........
På nätet skulle de ha 6 890 med frakt...Så det skillde ca 400 kr emellan......men det var det värt...
Jag har laddat  batteriet den och provat men jag kan ju inget om bländare och ljus...så jag har en tjock bok att läsa så jag kan lära mig....Nu har jag kört på auto.....Men vad kul...
I 30 år så har har velat haft en...Jag hade viselrigen en på gymnasiet med filmrulle men den gick bara sönder  och var i8nne på lagning ...men lite kanske jag kommer ihåg när jag börjar....
Så ni kan säker gissa vad jag ska göra i morrn...förrutom att plockal ite hemma här..typ i tvättstugan..och fönstrena.....

Min sambo var inte så trevlig nu på kvällen.....
Jag hade ställt min efterlängtade kamera på bordet och när lilltösa skulle titta på den så var den borta...
Jag är ganske vimmsig av mig..men jag var säker på att jag ställt den där...så jag börja leta...vad ska jag göra.....
frågade sambon men han ahde inte sett en sa han.....Lilltösa började fråga om ngt och jag börjar böla....kameran har blivit stulen..ngn har gått in och tagit min kamera tänkte jag......Sambon visade inget tecken som jag de ggr jag  frågade honom...
Liltlösa sa till honom att mamma är ledsen då kom han ut i köket och han hade tänkt skojja med mig men det var inget roligt skoj...och det såg han nog...
Efteråt så kan jag tänka att hade den varit borta så hade han skrikit rakt ut men det gjorde han aldrig men inte tänkte jag på det då......
jag tänkte bara på min lilla kamera och att ngn gått in köksvägen och tagit den...
 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-05-09 @ 22:55:24
 
Hihi - vilken Dramaqueen du kan vara!=)

Tänk vad kul att du äntligen äger en alldeles egen systemkamera!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: svintoflickan
2009-05-10 @ 00:05:44
 
åååå du är sååå värd den kameran.

va kul vännen!!

ta mkt kort nu..o njut!!!



har du alltså haft samma kurator sen 99..trodde inte man fick ha så länge.

blir man inte vääldigt nära den personen då..skulle de inte vara svårt att sluta.



jag har bara några gånger kvar o de känns nästan lite sorgligt o konstigt..

är en manlig o trodde först att jag aldirg skulle kunna prata bara för att de är en man..skratt..

men de ger mej mer o mer för varje samtal..

å då känns de konstigt de bara är ca 5ggr kvar.

går ungefär varannanfredag ibland varje.

är nog ungefär som de du pratade om.



nu ska jag sova..ska snart upp igen..till london..



kramkram vännen!!!!!!

 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0