** Kamera tankar..igen**
2009-05-08 @ 19:46:19
 
Idag var jag ledig och det var så skönt.....att inte behöva åka till jobbet inne i stan...men vad fick jag göra på em...Jo, åka in och kopiera kvittot på min lila kamera för det har jag glömt hela  veckan....Så jag fick en tur ivarjefall dit...Så nu ör kameran iväg skickad....SKÖNT!!! så jag kan få den ngn gång.....
Grabbens kamera går  bra men min är faktisk bättre i ljus och färger..Tänk så man blir..
Den använde jag jämnt innan mitt inköp i nov och då var jag jättenöjd med den .....
Jag tror jag blivit kräsen.....

Har ringt runt och frågat om kameror i dag så nu är jag ännu frågande än innan...ska man ha bild stabilisator eller inte...det är ju bra...Jag kan ju inte springa omkring med ett stativ jämnt.....
Åh, varför ska det vara en djungel av detta......

Jag har faktisk frågat nga bloggvänner vad de tycker osv....
Fotoexpediten har sagt sitt när jag prata med honom så han ställde om huvudet på mig ...igen...
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-05-08 @ 19:54:02
 
Jag har ingen stabilisator varken på själva kameran eller på något av objektiven... Det har fungerat bra ändå, det är bara när det är dåligt ljus, vintertid, som det behövs. Du kan köpa ett lite dyrare objektiv med stabilisator istället.. Fast jag vet inte hur mycket skillnad det är på att köpa stabilisator på kameran eller på ett objektiv...
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0