** klick, klick.klick....**
2009-05-10 @ 19:13:58
 
Vad har jag gjort idag..kan ni gissa....

förutom
- att jag har städat i tvättstugan
- plockat med alla mina kläder efter barnen till lopppiset om två helger....Jag har bara hunnit hälften och jag kommer inte att kunna sälja allt jag har denna gång....Det är bra en bråkdel...suck...
- dammsugit och tvättat golvet på toan...
- lagat mat
- hämtat stora tösa ute på landet hos sin kompis....(hon sov där i natt )
- tagit ner gardinerna
- jag skulle ha tvättat fönstrena men det hann jag inte....det får vänta....

JAG HAR KNÄPPT KORT, kort, kort, kort...............

Helt underbart så snabbt det går...Nu använder jag mig bara av auto funktionen (den ställeri n iso och bländare själv)eftersom jag inte kan detta med vitbalans, bländare osv...men jag kommer att lära mig.....tids nog.....

Nu sk jag bara få in programmet i datorn så jag kan visa er nga fina bilder :0)...
 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: viktoria
2009-05-11 @ 17:01:09
 
grattis till kameran!



sen skulle jag bli glad om du vill gå in och rösta på min son och hans band, de har gått vidare till semifinal i svensk toppen nästa.

Local Loco and the Idiots heter bandet och låten heter Skärp dig jeppa!



http://www.sr.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3147&grupp=5054%20

tack på förhand!

 
- URL: http://www.vickiehickietoria.blogspot.com - -

Från: Anonym
2009-05-12 @ 16:45:36
 
Hej du! Nä det är INTE svärfar som gått bort!!!

Jag raderade din kommentar i min blogg så ingen annan tror att det är han. Vore tokigt om det blev ett felaktigt rykte av det... Hur går det med fotandet? Inga bilder till bloggen?

 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0