** Ledig dag **
2009-05-12 @ 20:38:33
 
Idag har jag haft ledig dag på shcemat...inte helt fel...Var ledig i fredags oxå...men då blir det fulla dagar resten av veckan...lite jobbigt för då känns det som man jobbar heltid....bättre med avkortade dagar...men man kan inte få allt i livet även om man skulle vilja....

Jag har varit med tösa i skolan...Man blir så trött när man sitter där så det blir många smygande jäspningar....Jag är van att röra på mig hela tiden...
När vi kom vid två tiden somna jag i soffan...Hör ni... Jag somna...Jag har jättesvårt att somna mitt på dagen och framför allt att vara stilla....men jag hade väl suttit så mkt under fm så kroppen var väl slut ivarjfall...ögonen åkt ihop och jag skulle bara vila...ja, sedan sov jagl ite törnrosa sömn...Jag sov inte så djupt för jag hörde dottern emellanåt....men tungt var det resa på sig ....

steg idag : 10 500 promenad/löpning varvat......
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0