** Maskerad **
2009-05-17 @ 13:10:17
 

Igår så följde jag med på 40 års maskerad festen... Hade inte anmält mig för jag visste inte vad jag skulle klä ut mig som..temat var musik/film...ochi nte ville jag slänga ut en amssa pengar heller för en kväll......
Jag hade som sagt inget att ta på mig men då kom LOWA på den brillianta ideén att vara dileva...
Så jag letade i boden igår i x antal timmar efter kläder...och den som spar den har.....Hittade lite smycken och en ful batikkjol som jag då vid inköpet tyckte den var snygg....men det var ett tag sedan....ganska länge sedan när jag tänker efter..hmmmmmm...tiden går fort....
Hur tycker ni jag såg ut....linde runda former för att vara dileva men så är det....


 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-05-17 @ 20:05:20
 
Hej Lena vadå utklädd ,tycker du ser ut som vanligt ha ha.Hoppas du inte är för dålig idag.Hade du kul?Kram Pernilla
 
- URL: http://rackarbullens.cybersite.se - -

Från: mammakero
2009-05-18 @ 18:28:43
 
Du var ju lik honom vettja! HAHA!! Gick du runt och var så där flummig som han brukar vara då han blir intervjuad? Pratar ängelska så änglarna förstår?!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0