** Maskerad **
2009-05-15 @ 19:04:13
 
I morrn ska jag ev på maskerad till en 40 åring...och temat är musik, film......och jag vet inte, har ingen blekast aning,,,om vad jag ska ha på mig.....
Jag har inte ens tackat ja för detta.....Om man vet direkt att det här ska jag ha....då är det kul med maskerad men nu så är det bara blääää...men jag vill gärna gå på festen.....Nu vet jag att jag får komma även om jag inte anmält mig...men vad ska jag vara....vad ska jag ha på mig....
När jag var in på myrorna i storstan igår och kika så hittade jag en massa lustiga kläder men inget som passade min form direkt.....Om jag ska vara en kärring så fanns det ju mkt blomstrande klänningar men varför titta efter det när jag redan är en.....
Nää, så du måste jag försöka hittap å ngt som inte kostar så mkt...kanske askungen (men var är balklänningen), madonna (men var äden smala och trimmamde kroppen)....
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-05-15 @ 19:47:54
 
Tema musik: Tomas di Leva!!!!! Locka håret alldeles krulligt, fejka skäggstubb m svart/brun vattenfärg, ta på ett lucialinne eller annat "tält"(tunika med kjol tex), plus tofflor och förse dig med en tamburin så är du redo för PAAAAAARTY!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0