** Moffa, moffa **
2009-05-02 @ 23:53:52
 
Här sitter jag nu och moffar chips och dricker öl/vin...
Hur mkt ska en anna orka...
Jag kommer att bli fetare på kuppen av att andra mår dåligt...Jag har redan 10 kg övervikt...
När jag var med i viktväktarna -98 då vägde jag ca 30 kg mindreä n idag...Hur kan jag ha varit så smal????????
Tänk er 30 kg
Brukare det inte vara att man blir smalare när man mår dåligt psykiskt..när pressen är som mest...
Ja, inte biter det på mig för jag går bara uppåt i vikt...som blir ett nederlag för mig..
Jag kommer inte att behöva springa nedför slänten utan rulla fram...Buhuhuhu...
 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-05-03 @ 09:50:12
 
Jag vägde 20 kg mindre när jag var med i VV. Suck. Men när jag är stressad så äter jag skräpmat istället för middag och sånt. I förrgår oljade jag altanen o då blev det godis o chips för jag hann helt enkelt inte fixa mat. E och hennes kompisar fick pengar o gick ner på stan o åt. Idag ska S o jag ev. springa lite. Men måste först plocka ihop alla deklarationspapper o det lär väl inte vara gjort på en kvart... Hur går det för D?
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: mammakero
2009-05-03 @ 16:45:42
 
Jag går oxå upp i vikt när jag mår dåligt. Jag är snart tjockare nu än när jag var gravid... Har lagt 5 kg på 6 månader.... Suck!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0