** Pelle svanslös **
2009-05-19 @ 21:35:28
 

Har varit till kuratorn på habliteringen idag för att diskutera hur och vad jag ska skriva för  ansökan om vårdbidrag ett år framöver....Jag  ar haft 25 % nu i ett år och snart går det ut och då måste en ny ansökan skickas in......
Hämtade även lilldotterns dator som har varit inlämnad på reperation nästan 2 månader så hon blev så glad så när hon kom hem.....
......
Steg :14 500....Tog mig en runda med löpning och rask gång 40 min.....

Imorrn bär det iväg till Pelle svanslös med skolan och jag har lovat att följa med och köra....
Först ska vi gå till domkyrkan och runt där pelle svanslös bodde...och sedan till hans hus och det är ngt nytt som inte fanns när grabben var liten.....Så det ska bli spännande med en liten utflykt....

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0