** Pingstafton **
2009-05-30 @ 23:51:39
 
Hahaha....Inte har jag fattat att det är pingsafton idag....När politikerna tog bort den röda dagen så har man ingen koll längre...
Så jag och grabben var ner till affären och skulle handla och då hörde jag att de stängde kl 18.00...Sjutton tänkte jag, en kvart kvart kvar innan de stänger....
Vad sjutton är det för dag i dag for i min hjärna....fatta ingenting......
Inte förrens jag gick ut från ica och kollade in vad som stod på deras dörrar....Ouipps....
Det var alltså en sorts helg denna helg...

Att jag inte fatta det eftersom det är konfirmationer nu......Det borde ha glidit ner en tioöring, men icke...
När grabben konfirmerades sig så var det vid midsommarhelgen.....eftersom de var på resa veckan innan...
Så jag har inte kopplat med konfirmationer bla annat att det är helgdag..........
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0