**så suuuur jag blir **
2009-05-09 @ 10:59:34
 
Nu hade jag tänk att idag åker jag och köper en kamera...som jag har längtat...Har varit ute på nätet och kollat och hört mig för...och så hittade jag på el-giganten canon 450 d  med inbyggd bildstabilisator i objektivet..Precis vad jag vill ha....
Och så är det slut....överallt...Jag har kolllat och ringt runt omkring  här...tilochmed till stkh.....
Slut, slut, slut...och de kan inte säga när den kommer in...
Ska jag få tag i kameran får jag ge 8100 istället för 6800 i fotoaffären + att det inte är bildstabilisator med....1300 kr mera....
Sjutton....
Jag vill ha den nUUUUUUUUUUUUU....
BHUUUBHUUUBHUUUUUUUBHUUUU

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0