** Vårdbidrag **
2009-11-28 @ 16:46:21
 

Åhh, ätligen har försäkringskassan hört av sig ang vårdbidrag för lilltösa....efter ½ år bara....och fick godkännt en fjärdeldel från 1 juli i år till....ja, det vet jag inte , har bara fått muntligt än så länge...
Med andra ord så innebätr det att jag går ner i tid från januari till 75%.....
Åh, vad lilltösa kommer att må bättre av det...dagarna är långa för henne nu när jag jobbar fullt...och extra långa för henne som har det jobbigt i skolan...Hon får anstänga sig mer än ett noramlt barn för att förstå och hinna med så hennes lilla hjärna är helt slut efter en dag i skolan....

Hoppas bara att jag får ett bra schema....

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2009-11-28 @ 22:11:37
 
Å va glad jag blir för din,er skull.

toppen toppen.

är ni värda.

kram!!!
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0