** Körkort - 21 april**
2010-04-22 @ 12:08:26
 

Jaha, då har grabben klarat körkortet igår...Han är jätteglad liksom hans föräldrar :)...
Han ringde till jobbet och berättade när det var klart....
Jag sa direkt åt honom att komma och hämta bilen så fick han hämta mig senare när jag slutade....
Så stolt han var då när han tog bilnycklarna.....
När vi kom hem så tog han bilen själv till farmor och berättade nyheten...
Han fick äran att skjutsa ner henne till posten + fick lite fika hemma hos de...
Mormor var inte hemma så henne får han åka till i helgen...
Han åkte även ut till sjön åt H för att kolla isen :)....
Han skjutsade även ner mig för att hämta mat...

Jag beställde en tårta för att kunna fira den stora dagen + att han fick välja kvällsmat och då blidde det hämtmat, pizza...

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0