**Kurs på nätet - övn 4 **
2010-04-19 @ 21:41:12
 

Jag går en kurs på nätet hos prinsessan Novali men har tyvärr inte hunnit gjort nga övningar ännu...
De första etapprarna kunde jag sedan tidigare så de har jag hoppat över men nu börjar det bli mer intressant och jag lär mig nya saker..masker, oskarp mask osv..

ÖVN 4...

Det blev 3 bilder istället för 2,...
orginal överst....
Sv bild med frammålade detaljer...
Färgad bild som det sv är frammålat..










 
- PRINSESSANSNOVALI - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Pia
2010-04-20 @ 09:03:42
 
Jätte fina konverteringar! Jag gillar speciellt den i mitten. Super fint!



Ha en underbar dag!



/ Pia
 
- URL: http://prinsessannovali.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0