** Valborg - 30 april **
2010-04-30 @ 16:32:32
 

Upp i ottan för att skjutsa sambon til lbussen kl 4.44....sedan var jag vaken för jag skulle vara på jobbet kl 6.30...
Satt lite vid facebook men det var bara jag inne där vid den tidpunkten....
Jobbade men idag slutade jag tidigt...Har väl inte hänt på flera år då jag jobbatsent varje år tror jag...stress,stress,stress......

Grabben ska ut och roa sig i byn ev till stan...ska man vara orolig måhända...barahan hålelr sig till en sort och inte blandar så går det nog bra....

Stora tösa ska kolla på brasan med kompisar och vi ska bara sitta hemma....
Lilltösa vill INTE gå och titta........Nyss så prova hon storasysters cykel och ramla, och vricka foten så hon hoppar här på ett ben...

Så det blir jag och sambon här hemma...vi somnar väl i soffan båda två vid 21 skulle jag tro så tidigt som vi var uppe...

Men ni andra...har en trevlig valborg....

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2010-04-30 @ 23:55:00
 
oooj va tidigt.,

usch.



ja ..de smärtar när ens nära förlorar någon de står nära..snfyt.



jag lovar svara på ditt mail..har bara inte hunnit.



kramis!!!!
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0