** 1 dag kvar **
2010-08-05 @ 08:38:00
 

Jaha, nu endast en dag kvar på min semster....Allt går så förbaskat fort...
Först så tycker man 4 v är en ¨åååång tid men vips så är det bara en dag kvar..

Vad har hänt då....
Katt bosse är sjuk sedan 1 v tillbaxs så han har vi varit in till vetrinären. Han hade nge virus, över 40 grader i feber..Fick kortison + antibiotika och han är bättre me ninte helt bra...Vi misstänker att det är vingelsjukan, som våran trizze hade.. Så nu försöker jag ringa igen för att prata med de, men är upptaget...

Vi har inte gjort så mkt om dagarna, varit hemma och softat, barnen har lekt med kompisar...På lördag åker vi till åland hela familjen...

När det har regnat så har jag suttit vid datorn ich lekt lite..bla dessa två collage...




 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Mamma P
2010-08-05 @ 08:51:43
 
Hej där! Tittar in hos dig också! Vad stor Maja blivit! Lik sin storasyster och dig, men det syns fortfarande att det är Maja. Det var länge sedan vi sågs nu. Jättefina bilder du gör! Ha det så bäst och hälsa Maja! :)
 
- URL: http://mammap.wordpress.com - -

Från: Shiko
2010-08-11 @ 01:30:14
 
Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)
 
- URL: http://shikos.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0