** Ny familjemedlem **
2010-08-12 @ 21:28:55
 

I söndags så var vi och hämtade våran nya familjemedlem inne i stan...
Jag har lovat lilltösa hela sommarlovet att få en kanin men inte har det blivit av fixat ngn...
Sedan min sista semesterdag blev allt gjort,...gjorde rent buren, hämta den lilla...Tur att man har en sambo som hjälper en..

Fredagen innan vi åkte till åland (2 dagar sedan) hade han hittat på blocket nga inne i stan för 350 kr, lejonhuvade...så jag tog mig äntligen tid och ringde....och de hade en som vi var å titta på och fick med oss hem...
Så söt såååå...
Tösa är jätteglad och stolt över sin KAKAN som hon ska heta



 

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0