** Blomster arrangemang **
2010-02-07 @ 19:54:37
 

Idag den 30 jan så hade vi jippo för en collega som har fyllt 50 år ...
Hon gillar blommor så vi tänkte att detta skulle passa henne..

Det var så roligt...och så fint det blev...

Jag sprang där mellan varven och försökte ta bilder...medans jag gjorde min...och märkte när jag kom hem att jag tog enskilda bilder på alla utom min, hmmm...
Vi var 11 st men alla lägger jag inte upp här :0)...
Mitt arrangemang är tagit hemmifrån...

Jag måste berätta ngt roligt....
Jag och min kollega tog varsin kruka på affären när vi skulle göra arregamget...
Vi håll på och dona med de...
När vi skulle ställa oss vid repektive krukor (för att ta kort) så stämde detta inte...Vi har tagit varandras krukor..och inte märkt ngt när vi höll på med de...ingen av oss förrens vid fototgraferingen..
Jag hade tagit hennes kruka och hon min....

















 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0