** - fortfarande februari..**
2010-02-27 @ 23:31:30
 

Jaha, idag är det första MARS och jag har inte betalt nga räkningar..vill inte för jag vet att det inte blir nga pengar över...men måste ju...annars blir det inkasso...Så jag lär göra det imorrn...MÅSTE...

Det var tydligen inte NY månad än...Jag har inte haft koll på datumen så inte förrens imorrn är det 1 MARS...

Jag har varit på match i innerbandy. 7-1 för till oss..Tjejerna var bra....

Har gått hemma här med huvudvärk i pannan...täppt i näsan av och till....Hjälper med impren men sen kommer det tillbaxs...

Ny blötsnö kom framåt em och då är det så skönt att veta att man inte måste ut och köra...


 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0