** se det snöar, se det snöar...**
2010-02-28 @ 11:05:00
 

Ja, mera snö kommer det..Man udnrar när det ska ta slut...
Tänk er när allt smälter..då kan ro ner till affären...

Imorse så kom en gammal vän med sin fru hastigt förbi på nga minuter  ...De stanande ute på gatan..
Han mamma bor nnga mil från vår by  och idag skulle de tävla i bowling inne i stan....
Det var jättekul att ses...Det var väl ca 20 år sedan..och jag har undrat nga gånger hur han har det sov...sedan hittade jag honom på facebook och vi har återupptagit kontakten lite...S¨å det var jättekul att ses även om det bara var en liten kortis...Han fick en kram av mig..

de bor 23 mil härifrån så vi kanske ses igen om ngt år..Jag hoppas det blir tidigare så att man kan sitta ner och prata..

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0