** 10 års förlovning **
2010-01-03 @ 18:57:41
 

På nyårsafton firar vi 10 års förlovning...sambon och jag..
Vi förlovade oss till milliummet..
Under dessa  tio år har vi gått igenom med både förtvivlan, glädje och tårar....

Dagen innan så köpte jag en liten söt blomma för att överraska sambon med..inte för att han egentligen ville ha blomma men vad hittar man på ica maxi när jag kom på att jag ville göra en överraskning för själva dagen...Jag tog ivarjefall inte en lila blomma som fanns utan en blå......Ja, jag köpte lite godis oxå..lite dyrare godis för att lyxa till det lite ..

 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2010-01-03 @ 20:28:51
 
Jättefina nyårsbilder! Kul att se!

Grattis på 10 års dagen!!

På nyårsafton firade vi 22 år som förlovade jag och maken! Det känns verkligen underligt att vi varit tillsammans så länge!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0