** Blommor **
2010-01-19 @ 22:01:50
 

Idag så bad en utav mina colllegor att jag skulle köpa en bukett blommor till en annan collega som bor i samma by som mig ....
Hennes far fick bort i fredags, 79 år, och har varit hemma nu i 2 dagar +  imorrn....Sedan fick hon inte vara hemma längre med betalt...
Då var jag in till stans bästa blommaffär, blomsterverstan och köpte en bukett tulpaner med ngt mera i ( jag är så oduglig på vad blommor heter så)...
Såg då fina stora rosa  blommor som jag köpte till mig med  grönt gräs till....så finnnnt....
Hur ofta köper man blommor till sig själv...aldrig i princip..

Första bilden är collegans bukett och de andra mina fina blommor..









 
- Blommor - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2010-01-24 @ 15:01:30
 
hej.

har aldrig sett sån mumsmums förut..såå fin o ser god ut.



här har mannen o killarna sett alvin o gänget 2 o de gillade den mycket!



alla pratar om avatar..vad handlar den om?

ja visst är de dyrt gå på bio.

inte klokt.



nu ska jag lägga mej i soffan.



kramkram
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0