** Fotodag i Stockholm **
2010-01-17 @ 20:54:17
 

Igår fejjade jag här hemma hela dagen...
Vår säng som är 1.60 fick vi plocka ner i mollekyler för att få ner den nedför trappan....
Då menar jag allt....tyget som är nitat fast runt resårfjädrarna, stommen....sedan skulle de l'äggas ngn stans att förvaras de kommande veckorna....Fick då göra plats för det...så ajg höll på hela dagen för att även hinna med tvätthögen i tvättstugan...så idag var det MIN dag...

Så idag var jag till STOCKHOLM till Emelie Ohlsson och fick en genomgång teoretiskt med kameran..och svar på en del frågor jag hade..
Trevlig fotograf och det kommer att bli flera kurser med henne i vår/sommaren....

Jag fick ju lite egentid 1 timme innan mötet och 2 timmar efter mötet som jag tillbringade med att gå på H&M och Åhlens..
Fikade på Åhlens och köpte en salld med ärtor som jag inte såg för all sallad...Jag HATAR ärtor..
Däremot bakelsen, mumsmumsen var suveränt god...
Jag gilllar egentligen inte söta saker så denna kunde jag inte motstå...trodde det var skum i hela (mumsmumsskum) men i botten så var det klalddkakssmet...trodde det  skullle vara kex som i mumsmumsen men detta var bättre..





 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0