** Peab Cup **
2010-01-06 @ 22:09:16
 

Eftersom jag inte alls han med att skriva igår får jag skriva idag...

Morgonen börja ju bra...
Samling kl 7.30 och vi vakna 7.21.....
snacka om brådis....
Tur att jag sagt till att packa väskan kvällen innan så det var bara att hoppa i kläderna....
Ingen tvättning, ingen borstning av tänderna, ingen frukost...fick jag...
dottern åt på vägen in i bilen 2 mackor.....

Det sjuka var att jag var uppe vid 5 för jag trodde jag skulle skjutsa sambon till tåget..men med lite disskusion på morgonen om när vi skulle vara tillbaxs osv så tog han cykeln...och det var tur det för vi var inte hemma förrens vid 21.00......men jag soman om på soffan och måste ha slagit av snozzen på ngt vis....

Jag tittade på en match sedan åkte jag hem för lilltösa låg hemma och sov (grabben var hemma )..och på vägen hem kom jag på att grabben skulle iväg och träna....men jag hann innan han for iväg.......

Jag hann både  duscha, äta frukost....och fixa lite annat på stan....innan tredje match..

Andra matchen missa jag men det var stora tösa informerad om...

När jag hämta lilltösa så hämtade jag även hennes kompis så vi skulle kunna bada  där..

Men tiden ville inte riktigt som jag ville så jag va med de in i badhuset.....utan att byta om..sedan till sporthallen som låg  i samma byggnad....Skönt med barn som klara sig själv måste jag säga....jag som är så bebistokig :0)...

Mellan tredje och fjärde matchen så åkte jag och besikta bilen så en  annan mamma var in och kolla barnen i simhallen....när jag kom tillbaxs så hade oxå jag badkläder på mig...
Men jag behöve aldrig bada....för barnen roa sig själva...vilken tur jag hade....

Badet stängde tidigare än vanligt pga helgen (och det var bara bra för oss)...så då fick vi gå upp och titta vidare på cupen....
Den forsatte, och fortsatte...

Trodde detta skulle vara slut vid 18 men icke...(hade glömt hur det var förra året )

Vi gick vidare och blev tre av 10 lag......så det var bra..

Förra året vann vi...men vi kan inte vinna jämnt :0)
Vi spela i 95/96 serien och vi är 96//97 (mest 97)...så flickorna var väldigt duktiga..

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0