** snö och kallt **
2010-01-09 @ 23:21:12
 

Idag var innebandymatch hemma  och tjejerna vann med 10-0...Lite synd om de andra men, men...
När vi skulle åka dit fick vi vända efter 1 km för temperaturen börja stiga...vi lämna den en bit från vårat hus och gå hem sista biten...byta till den andre bilen och sedan åka iväg..vi kom 165 min senare men hon hann innan uppvärmningen..
efter matchen åkte jag och H ut till sjön för att se om det fanns nga mörtar i mörtburen..
5 st fick han med sig hem....
Så nu har ca 50 st i sitt 1000 l fat här hemma i garaget....
Så blir det bara lite mildare så ska han börja pimpla/angla..

Efter det åkte jag med bilen för att fota lite natur....det går ju inte att vara ute för länge nu för kamerans skull så då fick bilen hjälpa mig...

På kvällen fick stora tösa för sig att åka till godisaffären med en kompis..Ut och skjutsa igen...handlade lite, hämtade nga öl hos P-nilla...sedan kväller,suck..
Ebba ska sova här i natt..kompis till stora tösa.
Så nu är det natter för mig med tror jag..

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0