**Zorro- Åsa**
2010-01-07 @ 00:14:35
 

Om du nu läser detta så vill jag bara tala om att zoro mår jättebra...
Vi fick verkligen den katten vi ville ha efter trizze...
Han är med överallt och nu går det bra med de andra kattrna oxå....

Zelma är väl lite tjurig men det är hon i vanliga fall oxå...

Lite kul faktiskt för han har fått igång bozze oxå..han har oxå börjat lekt igen...

Han är hungrig jämnt.....blir alldes tossig när mat nalkas...
Maska av han imorse....han äter så ju mycket...
jag vet att bozze oxå gjorde det när han var liten......
Idag är han en glad , lagom tjock katt :0)....

Han har det jättebra här......ville bara tala om det....utifall ni läser detta..

/lena

 
- Vardagsprat - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2010-01-07 @ 20:05:36
 
Hej hej.

jag o min man har 2 sängar o en sån där grej i mitten..de funkar:-)

kan du hälsa mannen...

men min man skulle ändå vilja behålla vårt sovrum för de är större...

tror man som kvinna offrar lite mer för barnen..

låter dumt men ibland tror jag de är så..å att man kanske som mamma kan vara överdriven åt de andra hållet ibland så man glömmer sig själv...

men underbara är dom de små liven o man vill ju inget hellre än att de ska vara lyckliga.



hur har ni de annars..

hur mår ni alla...



vad har du för tankar om de nya året...känns de bra.



kramkram
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: Mamma P
2010-01-07 @ 20:56:33
 
Söt liten kisse! Tittar in för att säga god fortsättning på det nya året! Ha det gott och hälsa Maja!
 
- URL: http://mammap.wordpress.com - -

Från: Zorro Åsa
2010-01-10 @ 15:08:28
 
Åh va skönt att veta att han har det bra, tack för att du skrev och berättade, vi saknar honom mycket men det känns superbra att han kommit till er härliga familj och att det funkar bra med de andra katterna.



Må så gott och krama Zorro från oss.



/ Åsa & Uffe & Jonathan
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0