** snö IGEN **
2010-03-25 @ 06:12:34
 

Det verkar aldrig ta slut denna snö....
I söndags så hade stora tösa innerbandy match i storvreta...
Det var bar mark när vi åkte hemmifrån kl 8.20...
När vi sedan kom utifrån hallen så toksmöa det..
Vi var kvar en stund för att inhandla lite paket till grabben..
Jag har kört hela vintern fram och tillbaxs till jobbet men detta väder var det otäckaste hittills att köra i..
När jagk om hem och skulle åka in på våran infart så fastnade jag....och gled in mot häcken...
Det måstee ha kommit 1½ dm snö på nga timmar...

Sambon som hållerpå igaraget fick gå ut och slunga  och jag försökte skotta bort bilen för vi skulle få  släkten på besök inom en timme...och där stod jag mitt i vägen...





 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0