** sista övning från kursen **
2010-05-29 @ 13:29:50
 

Jag har varit dålig att uppdatera från kursen i photoshop via nätet...Jag har inte haft tid helt enkelt..men här kommer en övning av alla övningar som varit..
Scrapbooking är kul och det är ett avsnitt som jag gillar...dock har jag urdålig fantasi men man får kolla in andra och " härma" lite...
Igår satt jag och pula lite med denna, ett barn på på dagis varav ena föräldern fyller år..så jag skickade denna till de...

 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Pia
2010-06-01 @ 10:20:07
 
Vilken fin bild! De måste ha blivit glada av att få det fina kortet!



/ Pia

 
- URL: http://prinsessannovali.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0