** Lucka 23 **
2011-12-26 @ 13:57:08
 



Dagen före doppardagen! Å inget är inhandlat så vi bar iväg tidigt imorse...kl 8.00 var vi på ica maxi i storstan 5 mil bort...Vi har beslutat att vi ska frysa "tiden" över jul - (begrava ner stidsyxan), för barnens skull.....Vi vet båda två vad som väntar efter nyår men vi tar det då...Nu försöker jag suga på karamellen så länge tills allt det jobbiga kommer att komma.....Jag har mått dåligt hela december och jag fattar inte vad månaden har tagit vägen...Så alla inköp fick vi göra idag och vi fixade det oxå...Nu är det bara paketinslagning kvar..

En gran fick jag av min kära collega som H åkte och hämta medans jag packade upp allt......Helt ok gran tyckte jag...Vi har ahft mkt mkt fulare granar så den här var fin i jämnförerse med vad vi haft för flera år sedan...Ett år så var den så ful så jag inte tog ett endaste kort på den..Då hade vi snyltat den själv i ngn skog..

Vad hade jag gjort utan min collega...stått utan gran...

Vi klädde den och lilltösa satt dit stjärnan...eller rättare sagt ajg...Töserna klädde sina två små granar som de har i sina rum....Han glömde ta en till grabben...Jag får fixa det ngn dag när han har städat sitt rum..

Vi var även upp till svärföräldrarna för lite julmat och jag följde faktiskt med....Jag hade sagt i veckan att jag hoppar det eftersom jag absolut inte ville sitta däruppe och "spela" ett förhållande när vi nu ska gå ifrån varann....men som sagt är väl inte det ehlt 100 men jag vill inte leva som jag gör utan känna att jag är lycklig ngn gång...att ngn tar mig för vem jag är....Det blir nog bra i slutänden hur det nu blir...

 
- ADVENTSKALENDER - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0