** Lucka 3 **
2011-12-11 @ 09:29:02
 



Idag blev det en busstur till stkh som mitt fack fixa för 50 kr...Kommunal har fått åkt mång många år tidigare men inte lärarförbundet...Men sen för 3 år sen tog vi upp det som förslag så nu har även vi fått åka...3 året i rad..
Det är så mysigt...Vi brukar gå lite i stan,lagerhouse,  fika i gammla stan (svindyrt),, räkmacka + the 175 kr) åka till söder och äta på en så fin thailändsk restaurang...jättemysigt ställe som jag kan rekommendera ...


En litenläsk + den suveräna goda morotskaka 85 kr..


Jag älskar såna här julkulor med snö men 650 kr för en...är i lite saftigaste laget..



Den mindre kosta 350 kr...inget för min plånbok!!!

 
- ADVENTSKALENDER - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0