** Lucka 9 **
2011-12-11 @ 09:33:07
 



Jag har ingen ork till ngn ting...Jag är lättretlig och blir sur över allt...Min förkylning tar mig på krafterna helt enkelt..
Jag har inte feber eller ont i kroppen men snor som inte går att fräsa ur och nästäppa mellan varven..
Jag åkte hem 1½ timme från jobbet idag och la mig i sängen det första jag gjorde när jag kom hem...
Attl igga sådär skulle jag ivanliga fall inte klara av för jag blir så rastlös men nu var det skönt...

Sambon var på julbord med sitt jobb och fick bla den här fina lilla presenten som alla fick..Det är så fint när det är "frost" på blommorna..

 
- ADVENTSKALENDER - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0