** 2 flickors födelsdag **
2011-02-27 @ 08:56:28
 

Det började igår morse med nysningar och hosta...som forsatte under hela dagen....Inatt har jag legat med pannan i huvudkudden för dunkade knopp. Orkade inte gå upp och hämta ngn tablett men tills slut efter man legat och ojjat sig ett tag så var jag tvungen...Ont i kroppen har jag oxå men ingen feber..

Jag har inte råd med detta...alla pengar som blir över måste vi spara till grabbens student och det blir ju inga om jag ska hålla på att vara sjuk...
Den 29 januari och en vecka framåt låg jag oxå sjuk .

Lilltösa har legat hela sitt sportlov men är frisk nu igen...Det är väl hon som har smittat mig eller barnen på jobbet som nyst och hostat en fejjan ett antal ggr..

Förra veckan så var jag och fota en förälder och hennes 3 åriga dottter som skulle få ett syskon de närmsta dagarna. Här hade hon gått över nga dagar. 
5 dagar över tiden, 2 dagar efter dessa bilder, föddes  en lilla Esther på självaste stora systerns 3 årsdag...Så nu har de 2 flickor födelsedag samma dag men med 3 år emellan...slumpen eller :)..








 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0