** swisch **
2011-01-20 @ 20:33:15
 

Swisch, säger veckorna och så är man helt slut när det blir helg....men nästa vecka då går jag ner till 75% och det ska bli så skönt så.....Ska vara med mera i skolan på min ledighet i llilltösas klass..
Jag har tyvärr inte fått ngt schema än men hoppas jag får det imorrn..
Då ska vi iväg till Faggerudd slott på planeringsdag och har egentligen ingen ork alls för det..
Vill bara vara hemma....ta det lugn...städa för det ser ut som åskan slagit ner men i veckorna har jag ingen ork....Tvätthögen växer mer än vad jag hinner får bort...bäsch..
Så jag vet vad jag har att göra i helgen..

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0