**sjuka**
2011-03-13 @ 11:50:54
 

Jag har legat sjuk nästan  hela vecka...började tors dagen 3 mars...ont i huvudet och hosta...och på fredagen var jag helt säker på att jag hade bihålerna så jag ner till sjukan....MEN fick gå hem utan ngn krumilurpiller...Hela den helgen låg jag däckad med huvudvärk och hosta....jättejobbigt. Dock ingen feber..
Mån - ons var jag hemma och på torsdag gick jag till jobbet...Nu är det söndag och jag har fortfarande jobbig huvudvärk...vaknade i natt att det bara dunka...Man ligger och hålller i pannan och tror det ska bli bättre....
Jag får ringa imorrn till sjukan igen och se vad de gör denna gång..

Igår fick jag ta nga bilder på mina töser...





 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2011-03-15 @ 11:10:20
 
såå vackra!!!
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0