** Fotomässa **
2011-11-19 @ 12:13:55
 

Jag bestämde mig i veckan att ta med mig störa tösa och åka på fotomässa......om hon fick ledigt från skolan och det fick hon.....

Vi kom fram fastän jag inte hade ngn att följa efter när vi skulle åka tunnelbana...Det är det värsta jag vet...röd. blå grön...man vet ju aldrig vart man ska åt för håll....men det var skyltat bra..

Vi gick runt där och kolla, provade lite väl stora objektiv som en annan ALDRIG kommer att ha råd att köpa....men mysigt var det....Inte ofta vi gör ngt ihop och så är det så kul att hon oxå är intreserad...

Haham när M stod och testade ett tort sigma objektiv så hoppade det fram en söt mörk tje mitt framför henne...hon hade ett filmteam med sig men ajg såg inte vem detv ar...tösa sa sen..såg du vem det var?? nÄÄ, svara jag...de silva från lets dance...en kändis salltså...

Vi efter och försöka fota henne men till slut så fråga jag henne om en bild ;)...och tösa skämdes ihjäl....

Vi blev klar tidigare så vi boka om biljetten...men tåget vi åkte  med pajja efter 10 min, fick sitta och vänta 1 timme i mörkret innan vi fick evakuera från det..
Åka tillbaxs till stockholm och börja om igen...

Denna gång kom vi hem men flera timmar senare..





 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0