** semester **
2011-10-19 @ 21:16:21
 

Idag så hade jag alltså semester  men utan ngt stockholm....det kommer att bli av v 47 istället...så nu jäklar ska jag motionera så kanske jag går ngt litet kilo..

Skjutsade ut grabben till sitt jobb innan jag åkte till stan...

Jag åkte in och klippte mig och det blev sådär...det ligger ju platt som en pannkaka efter 30 min på mig...
Jag åkte å handla och var tom till affären Lidl för att bara kika...och gudars skymning vad olika godisar, sötsaker de har...det är kakor med strössel på, kex med hasselnötssmör, godis i alla kosntiga smaker och sakerna ligger liksom huller om buller...Ingen strategi i det..kakor kan ligga vid strumpor.. m.m...

Köpte 2 julkalendrar coch sambon fick nästan spader när jag kom hem med dem...Det är ju ändå bara oktober än så länge men ahn på hahahaha....

När jag sedan kom hem så plockade jag lite...hämtade grabben för han ska ju hem oxå..:Det går en buss som han skulle kunna åka med kl 18 , och skulle då ta 15 min om den åkte raka spåret, men det lär åka en jäkla massa omvägar för det skulle ta 2½ timme, byte 2 ggr...Vet inte hur de åker från landet..

Morsan fyllde år igår och eftersom jag hade p-möte så blev det till att åka till henne idag istället...

Sen gjorde vi bara nga mackor medkantarellstuvning i ugn "äkta GULA KANTARELLER"...så gott...

Swish så var min lediga dag slut...

Här är nga bilder från mina barn på jobbet från igår.....

Jag har sparat de i webbformat men de blev väldans gryniga såg jag..






 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0