** Bilar ska bara funka **
2012-02-27 @ 19:46:40
 

Vilken dag!
Började med attt bilskrället bara brrrra imorse när jag skulle skjutsa barnen till skolan.  Byter  till skruttbilen och då funkar inte vindrutetorkarna  på den...Aggggghhhh, många svordomar,  men skjutsade ändå ner barnen till skolan. Väl hemma igen ringde till jobbet och sa att jag kanske måste ta bussen in å skulle bli sen. Inte kul att åka bil när man inte  vet vad det är för väder hem ...för dit var det inga problem eftersom det  var kallt och inge slask. Det har ju torkat upp så bra..Men man vet ju inte med vädret, det kan ju slå om ganska snabbt...

Envis som man är så går man ut och startar bilen igen och det brrrar fortfarande  dock så fungerar torkarna på skrutten så det var bara att inte stänga av den och åka till jobbet och jag kom i tid..

Pust, det var skönt att slippa ta bussen. Om jag åkte den så tar det 25 min att gå från stan till jobbet..Inte kul inte...visserligen så var det ok väder idag så det hade kunnat gått...

På jobbet hade vi bara 4 barn på fm( men vi hjälpte andra småbarn som var en personal kort då de hade 11 st) så det var rätt lugnt hos mig med andra ord.

Känner av huvud och kropp och halsen/näsa. Är väldigt täppt om jag inte tar nässpray. Fick åka på lunchen och inhandla det och hittade även jättefina blommor för 10 kr/st, rosor och tulipaner. Så imorrn ska jag göra lite arrangemang när jag har ledig dag.

Så nu är jag så trött så snart ska jag nog gå och sussa och kl är inte ens 20.00...värre än barnen!

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0