** Blött var det **
2012-02-24 @ 19:54:07
 

Idag fick jag äran att jobba nere på storbarn och det är så kul att komma ner dit för där och träffa mina "gamla" barn...
Jag började inte förrens efter lunch så jag gick direkt dit och de var ute...och det var inte så niceigt direkt....
Blött, blött, blött men kul hade de...
Torkskåpen blev fullt om vi säger så...Nga var blöta ända in till underkläderna...
Hahaha, när jag gick och räkan in barnen fick ajg se L:s min....(i blåa jackan) i bild 2...Ni ser även varför hon ser ut så i blid 3 ...
Nya billiga peelingen med vatten och grus ;)...




 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2012-02-25 @ 10:20:34
 
Blir alldelles glad av bilder med sån där rooosa himmel.love it.

ha en mysig lördag.

kramis
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: Emeli
2012-02-25 @ 18:42:48
 
Haha, gulliga de är.



Sv: Tack så mycket!
 
- URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0