** Kattor **
2012-02-08 @ 15:56:58
 

 
Semester idag och inget bättre för mig efter jag kom hem från pratdoktorn. (följde med grabben
)
Hahah, inte lätt att fota kattor och framför allt med en kamera som är lite seg....
Som ni vet så är min inlämnad och jag har inte hört ett dyft från canon....Jag skickade det som rekommenderat så jag hoppas de har hämtar ut den...

Så nu lånar jag dotterns 1000 d och den är inte l ika snabb i serietagningen som min....så här blev bilden...en halv katt ;)....

de andra blev ok....
Bosse är den som har rosa halsband utan hjärta för den som ahr den är Zelma och helsvarta är Trizze, vårna bråkstake som aldrig lyssnar på vad vi säger....busar och jagar sina låtsassyskon....

Bosse och Zelma är halvayskon, samma mamma......











 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0