** Marken inne i stan**
2012-02-26 @ 20:14:29
 

Igår var det marken inne i stan och min minsta ville INTE in...Jag är ju en sån person som tycker att det hör till att gå på marken och strötitta även om man inte ska ha ngt..men ingen ville följa med eller rättare sagt var det bara jag och minstingen som var hemma.....Men jag skulle ändå in till stan och köpa lite vin och sängben till hennes säng...Hon vill ta bort den svarta fina gaveln hon har runt om och bara ha ben...

När vi gick där på stan innan vin stället så såg hon ngn som hade sockervadd och fick för sig att det skulle hon ha...så jag kom inte till marken som ligger på torget i ena hörnet av den kan man säga, så jag fick lite känning av alla stånd ivarjefall ;)...



 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0