** så förbannad så jag spricker *'
2012-02-16 @ 19:26:51
 

JA, precis som rubriken säger så är jag förbannad, ledsen, besviken.....på canon...

Som ni vet så skicka jag i väg min kamera för 2 v sedan.
Jag har fått en adress, om vad jag skulle skriva  på paketet osv...så jag gjorde det...skicka som rekommenderat....

Nu har 2  v gått och inte ett pip har jag hört så jag ringer dit och får då reda på att de fått 2 påminnelser på en försändelse  från posten i solna som de inte kan hämta ut för det står "canon service verstaden" .. och sen adressen som är lika som nu men de heter inte CANON.....utan intervision..så de kan INTE hämta ut paketet...

De har alltså inte leg för canon men ringer man dit så säger de inte inversition utan välkommen till canon...

Så nu efter helgen går paketet tillbaxs till mig och jag får skicka det IGEN för samma pris  som ajg redan betalat...

Så nu blir jag utan kamera flera v till...vet ni, jag blev så nedrans ledesen så jag satt och böla här hemma...Jag vill ju ha min kamera NU...

Jag är handikappad utan kamera.....

Varför i hela fridens namn fick jag fel adress första gången kan man undra...
Inte kommer jag ihåg hennes namn heller så jag kunde  inte använda mig av det....

Å även att jag har kollinr och allt så gick det inte att ända adresslappen för att det är rekommenderat ....så sjuuuuukt såååå.........

Å inte nog med detta så var ju ut på deras sida nu och kolla...det kan kosta mig minst 700 kr för bara kollen/titten på kameran ksiten om jag har otur om det inte går på reklamationstiden..

Jag tror jag sätter mig och gråter igen!!!!

 
- Vardagsprat - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2012-02-16 @ 20:38:19
 
Ja, fy för den lede vad liten man är när det blir problem... Varför måste allt vara så förbaskat krångligt? Varför måste jag som kund alltid veta så j...a mycket om allt möjligt? Hoppas det löser sej för dej, så att du slipper de bortkastade 700kr för titten.
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -

Från: svintoflickan
2012-02-16 @ 22:03:27
 
Hoppas det ordnar sig.

stor kram till dej i dina tårar<3
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: Emeli
2012-02-17 @ 07:44:55
 
Det blev en liten pojke. Ja det är jättekul att få handla bebiskläder. Finns så mycket fint bland bebiskläderna.
 
- URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0