** Småttingarna på besök **
2012-02-12 @ 18:23:33
 

Igår hämtade jag småttingarn som stannade över natten...Dock blev inte natten som jag hade tänkt mig...

Först vid 00.00 så vaknade stora småttingen av att han kissa på sig och jag tackar gudarna att jag la ett fronte underlägg under honom igår innan de la sig.....Eftersom de ligger skavfötter så fick ajg ju inte bort hela alkanet så jag fick lägga det åt sidan så det lukta pink i sovrummet på morgonen, men, men..

Jag brukar har mobilen på ljudlöst under natten så när den börja låta runt 03.00 så trodde jag först det var larmet...när den sen började igen så slängde jag väl ett öga och såg att melinda på övervåningen hade skrivit " KOM"...så upp till henne där hon satt på toa och...där hade det kommit från båda ändarna...blääää...
urk!!!

Torka spya kl 03.00 på morgonen är väl inte vad man drömmer om....fick ju för sjutton kväljningar själv...Det går ju för sjutton inte att få upp av allt slem...bäsch...

Sen sov inte jag mer den natten...När hon ville mig ngt så dunka hon i golvet så jag jag har väl sprungit där nga ggr....Hon har inte haft magsjuke sen hon var ltien och det är  väl ändå 10 år sen...så vi har klarat oss bra...

Få se om lilltösa får det nu som inte har haft det ngn gång och hon blir ju 11 i år....

Så jag ringde faktiskt efter småttingarnas mor idag föra tt hämta de lite tidgare...är ju ltie trötter nu...

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0