** Soluppgång **
2012-02-22 @ 21:52:39
 

Vilken soluppgång det var i morse..Tyvärr så försvann den lika fort som den kom...
Denna bild tog jag innan jag åkte till jobbet från gården...hade kameran i beredskap till ngt bättre ställe på väg till jobbet men när jag åkte 1 min så var den i stort sett borta av alla moln....Ja, det var så fina färger...

Snorhalt på vägarna! Lastbilar och bussar åkte av vägarna runt om oss så det blev stopp i trafiken på flertal ställe....
brandbilarna körde 30/40 km /tim med blåljus på imorse när de skulle iväg på ett larm om att en lastbil vält..Sambon trodde det var knäppa när de åkte så sakta för han låg efter de innan han förstod att det var snorhalt.......

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0