** Tandvärk **
2012-02-19 @ 22:25:23
 

Precis som det låter så har jag fått tandvärk...Vi åt kvällsmat , pommesar + kött och jag känner att det ilar till  som sjutton i nedre tanden när jag tuggar......och nu har jag ont/ILAR  så fort jag kommer åt den, dricker kallt eller varmt...förmodligen en spricka i skiten...Jag har inte råd med detta!!!!

Småttingarna åkte hem efter lunchtiden idag och  jag började plocka efter dem så det ser ut som vanligt här hemma ;)....Hamnade vid sängen och den såg så lockande ut och jag la mig och kurade ihop mig under täcket och...SOMNA....2 timmar...

Herregud! Det brukar inte jag göra...

Det hör inte till vanligheten må jag säga att jag sover siesta ;)...
Men SKÖNT var det !!!!





 
- Tävling - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2012-02-22 @ 06:57:41
 
Ibland måste man lyda sin kropp och vila, trots att man inte brukar göra det i vanliga fall!

Trist med tandvärk...

De är så otroligt söta småttingarna dina!

Urläckert kort på katten och småtting i klättrartagen! En av mina favorit småtting/kattbilder!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0