** Utedag **
2012-02-18 @ 22:59:51
 

Idag har det varit en riktigt utedag här hemma....
Småttingarna följde med hem igår efter jag sluta jobbat och vi har idag åkt madrass/bob, gjort snögubbe + lykta, skotta snö och bara varit li snön....

Det har varit så skönt hela dagen och på em så kom det stora, stora flingor ute...tyvärr så minska det ner när mökret kom och det blev nästan som regn......Så den fina snösn som kom försvinner väl nu...det lilla som föll ner..






 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2012-02-19 @ 20:47:32
 
Alltså jag tycker de är jättesorgligt de där med ekonomi..

vi har också haft det lite tufft men då är de ju för att vi valt att jag ska vara hemma och att man inte alltid förstår att det faktiskt ger mkt och stora konsekvenser på ekonomin..

det är min man som drar in den stora inkomsten..

och han har aldrig poängterat det eller fått mej känna mej dålig över det..

men har märkt han tycker de är jobbigt när det knappt gått runt..vilket jag med tyckt..

men så fick vi hjälp på ekonomisk rådgivning med en budget osv..å nu känns de mkt bättre<3 ingen av oss sparar mer än någon annan.vi har gemensam ekonomi..

och jag skulle bli jätteledsen om det inte vore så..

vi är ju ett ..togheter liksom...

så jag hoppas det ordnar sig...

tycker det är orättvist i sånna förhållanden där den ena får leva snålare liksom eller hur man ska säga.

sen kan jag känna såhär..

varför ska man spara så mkt..

det viktiga är här och nu och barnen!!!

kramis!!!!
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0