** fin snöfjun **
2012-01-22 @ 17:14:41
 

Idag kom det små fina, ibland stor snöfjun...så fint!!!
Har även bytit soffa...Den vi hade köpte jag för över 25 år sen och den hade verkligen gjort sitt....Tyget var slitet och jagh ar lagat flera ggr men nu så...gick det inte mera...Min collega har bytit så jag tog över den...så den är inte NY soffa som vi skaffa...men helt ok..lite småsliten på sina ställen men den funkar...bättre än den innan...
Så nu ligger min soffa i returcontainen....

Igår så plugga jag hela dagen. Så nu är min sista uppgift imlämnat till högskolan i jönköping och visuell kommunikation och en uppgift till högskolan i v:ås via jobbet är oxå inskickad. Nu är det bara en grej kvar till p-mötet på tisdag men det är inget som ska in utan vi plita ner lite om läroplanen så vi är liteförberedda..


Satt vid datorn går kväll och drack lite vin  och lyssnade på gamla nostalgiska låtar som noice, modern taking,madonna, michel jackson, docent död.
Tänk vad fort åren har gått!!!

Kanske tänker mera på det nu när situationen är som den är...
Hur kan man älska ngn fast man vet att det inte fungerar????
Jag mår inte bra att gå så här.....ingen av oss gör det..inte ens barnen...

Fan, har bara lust att försvinna och komma tillbaxs och då så ska vi ha samma känslor för varann som vi hade för 10 år sen...
Jag vill inte gå igenom detta!!! Min föräldrar är skilda, nu ska även våra barn gå igenom det.......



 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0