** Fotografering i naturen **
2012-01-29 @ 18:21:36
 

Jaha, nu är det slut på denna vecka....swish, har det sagt...

Idag åkte småttingarna hem runt lunch och det var meningen att vi  (H + jag) skulle sätta oss ner och prata men barnen är ju hemma så det är lite svårt....Jag och stora tösa tog en tripp ut och fotografera eftersom det var ljuvligt väder ute. Vi tog med oss varm choklad + lite onyttigheter...

Så mysigt såå...men svårt att veta vad man ska fota tycker jag....Jag är ingen hejjare på naturfotografering direkt..





 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2012-01-30 @ 06:38:43
 
Fina bilder! Vilken härligt forsande å med isflakskuddar/stenkuddar! Ett vackert hus! Den sista bilden tänker jag på din adventskalenderbild... Samma ställe?
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0