** lörd 7 jan **
2012-01-08 @ 17:41:01
 

Dagarna går fort...nu var det 5 dagar sedan jag var in här och det har bara sagt swisch....

Mitt på dagen idag börja stora ungen klaga över magsmärtor...hon låg i 2 timmar inne i badrumemt och skrek...så jag ringde 1177 och fick ordet att åka till akkis i uppsala.....(anade att det var hennes vecka men när hon säger åt mig att döda henne då måste jag ju lyssna)

Nu gav jag henne en pronaxen som jag hade innan jag ringde och den hade inte börjat värka...så när vi sätter oss och åker in ..tar 45 min...så precis innan akkis var smärtorna borta....

Så jag in och årata med barnakuten och fick som råd att åka iväg en sväng så hon fick röra på sig...det var 2 timmars vänte tid..Nu var det så att vi hadej u åkt med en gång så hon satt i bilen med pyjams så hon vägrade gå ngn stanss....Vi åkte till ica maxi där hon satt i bilen å vänta...å det var inge fel på henne(hon hade gått runt bilen en sväng).....Macdonalds ville hon ha så det köpte vi....Frisk unge!!!


På kväll så ringde min bästa kompis som jag haft tidigare...vi har umgåtts familjer ihop i många, många år..
Efter hon och hennes sambo seperarera för 3 år sen så har vi inte haft lika tät kontakt, tyvärr....
Sist jag prata med henne var i sommras och då ringde jag nga ggr men sen ville inte jag vara efterhängsen så
jag har inte hört av mig och inte hon heller....

Hon ringde från jobbet, och vi prata om ditt och datt...och sen kom hennes fråga om jag skulle flyttta nu i mars, det hade hon hört dagen innan hos en annan bekant till oss

Haha, visst är det kul att ryktena går innan man själv vet om det...

Delvis så är det ju rätt att jag kanske flyttar men ingen vet det förutom på jobbet, och jag har ingen lägenhet.... Men det kanske ngn som har en åt mig fast jag inte vet det :)..
Hatar rykten!!!!!

Nu blir jag lite tvärtom...jag kanske ska bo kvar här så det får ngt mer och prata om....

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0