** Mån 9 jan **
2012-01-09 @ 22:20:51
 

Urk ,pust!!! Jobbar dag och det var faktiskt inte så svårt att komma upp som jag trodde det skulle bli efter jul ledigheten....men trött under dagen..blääää....

Starta julledigheterna med planeringsdag - dagis STÄNGT

Det gick väl bra men på em var jag så trööööt så ni anar inte...och frös hela dagen..så nedrans kallt i förskolan när inga ungar är där. Å på min avd är elementerna ur funktion så det blir till att ringa felänmälan imorrn, igen...De var där i nov och fixade det men inte tillräckligt tydligen....

Förra v beställde lilltösa nga varor från lindex...jag hämtade det efter jobbet idag efter jag fått sms:et så hela kvällen har hon gått med sin pandamössa på huvve.....


Jag har varit duktig idag , första dietdagen på VV....

Frukost :themacka med 1 ägg
Fika :the + ½ themacka med ost (rektorn hade räknat fel så det fanns ingen macka till mig så jag fick hennes halva) jag var å ringde läkare till grabben och kom sist till fikarummet och då hade hon trott att alla tagit så jag tror köksan fick min...men det gjorde inget...

Lunch:räksallad med dressing

Middag: 3 falukorvsbitar + 2½ dlmakaroner + julskinka....

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0