** Ny vecka **
2012-01-23 @ 19:03:36
 

Jaha, ny vecka och den börjar med att jag stänger på jobbet...dock skulle jag inte ha börjat förrens vid 12.30 MEN det var em kurs/information  på fm om att göra våra hemsida för just vår förskolan. Jag och en collega har tagit åt oss ansvaret och jag vet de sjutton om det är bra eller dåligt...Det var en mall som redan är klar men herregud, hur ska man hålla reda på allt man INTE får eller får trycka på ...och vad ska den innehålla...Det måste vi komma övrrens på förskolan först....Nej, inget jag er fram emot..och när ska man sitta med den...TIDEN..

Imorgon har vi p-möte på kvällen och tills dess ska vi ha läst och plita ner lite på papper som jag inte  har gjort än.....
På onsdag börjar jag 6.30 och ska vara på habliteringen kl 14...

Torsdag har jag 2 utvecklingssamtal med föräldrar som jag skulle ha haft innan jul som uteblev pga sjukdomar...Så denna vecka är det fullt upp.....skulle vilja ha den överstökad redan nu....

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0