** små besökare här hemma **
2012-01-27 @ 23:35:53
 

Idag är det fredag och jag bara njöt när jag sluta kl 13 idag....tidig dag!!!
På parkeringen vänta mina små småttingar som ska vara hos oss två nätter ....I love it!!!

Jag satt en deg till pizzza efter ett recept av min bycollega...och hjälp, vad med deg det blev :)....Hela gatan hade kunnat fått pizza hahahaha...men nu har vi mat en dag till eftersom det blev så mkt mat;)..

Stora småttingen (lilla sov) gjorde  sin egen pizza med kantarell och ost....innan när jag börja stå vid spisen och stkea  så sa han utan att han visste vad jag gjorde "det luktar svamp" och han är 3 år....Mina 3 barn ratar svamp och då är äldsta snart 20 år ...

Jag har även gjort nga blomsterarremang...man blir så glad av blommor!!!

Jag har även hämtat ut mitt bokpaket med nya kursboken + photorecept boken....har inte öppnat det än...ska göra det när jag lägger mig...



 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0